Cheers mate

HOLA!
Nu kanske  det är dags att börja skriva igen efter resan.
Hursomhelst hade vi en riktigt bra resa och den kommer jag komma ihåg länge! Var sjukt roligt och riktigt riktigt bra heltenkelt. (a)
På dagarna låg vi på stranden och vid poolen å stekte och på nätterna festade vi enda fram till morgonkvisten. Sjukafester.
Vill bara tillbaka dit nu med samma gäng som vi var (:

Nu sitter jag i skolan och väntar på at klockan ska bli 10, då ska jag till sporthallen. Typiskt att man har körlektion vid 8 när man egentligen har sovmorgon till 10, kunde ju sovit till 9 nästan (: Men de får bli imorgon istället!

Ikväll händer det inget alls, bara tråka och ta det lugnt... Händer inget här hemma, SÅ TA MIG TILLBAKA!!!!

/Matilda

Bilder finns på min facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0