5 mars 2011 - Sverige-Gran Canaria

Godmorgon!
Gick upp tidigt idag för att umgås med Charlie och sen skulle pappa, jag och morfar åka till Nybro och kolla på en bil till mig. Men sen ringde pappa imorse och sa att dem skulle komma över till Öland så det blev uppskjutet några timmar. Men nu ringde pappa och sa att dem redan hade sålt bilen... Typiskt också..
Menmen, bara att fortsätta leta, men har ju inte så bråttom.
Nu har jag iaf sagt hejdå till Charlie. Undra hur detta kommer gå, kommer sakna honom som bara den.
Nu har jag snart packat klart också, är lite smågrejer kvar bara. Väskan är långtifrån lika full som den var när vi åkte till Kap Verde, då hade jag tom lite grejer i Charlies resväska (:
Hoppas ni får det bra, jag ska njuta som bara den!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0