4 mars 2011

Hej!
Kom precis hem från skolan och hade tänkt lägga mig en stund på soffan nu innan Charlie kommer hem från Jobbet. Har varit riktigt trött idag, eller märkte det mest på bussen till och från skolan, klarade inte vara vaken länge alltså. Så nu ska jag vila upp mig lite.
Ikväll ska jag bara mysa och ta det lugnt med min älskling, måste ta igen allt mys nu som vi missar hela veckan..
Imorgonbitti ska han nämligen ner till Skåne och spela match så får inte träffa han på hela dagen imorgon, och vi åker inte till flygplatsen förens halv 5 ungefär, så blir en lång och jobbig dag imorgon.
Hinner nog uppdatera något mer innan dess. :)
Ska packa ner de sista ikväll sen får vi se vad vi hittar på. Om vi hyr någon film och sitter hemma och gottar oss eller om vi åker in till stan och äter något. (: Inget är somsagt planerat än så vi får se vad vi känner för senare. Bara det blir en mysig kväll så blir jag nöjd! ;)
Ha det bra
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0