31 mars

Hej.
Sitter i skolan även denna dag.. Ganska lugn dag idag men ändå är man trött.
Efterskolan ska jag hem och äta, byta om lite sen ska jag iväg och jobba några timmar ikväll och resten av kvällen blir det myskväll. Imorgon åker Charlie till mullsjö över helgen och på söndag morgon åker jag till Stockholm på praktik, så blir ifrån varandra en vecka nu igen...
Men tror dock att veckan kommer gå ruggigt fort.
På dagarna blir det att gå på Stockholms gator och shoppa och bara ta det lugnt och på kvällarna kommer vi att befinna oss på Stadsteatern. Kommer bli toppen. Ligger mitt inne i stan (y)



Imorgon blir det bowling med mina underbara vänner från hemtrakten. Kommer nog bli ganska många så det ska bli roligt :)
På lördag är det kalas för kusinen Tom som fyller 18 idag ;)
ha en bra dag allihopa!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0