3 mars

Hejhej!
Min morgon började faktiskt bra för engångs skull, När jag vaknade kände jag att jag behövde tvätta håret, så passade på, Gick upp ca en halvtimme innan jag går till bussen, och det som var så skönt var att jag inte behövde stressa, kunde tom äta frukost i lugn och ro :) Det brukar jag inte kunna göra och idag tvättade jag ändå håret. det är sådana morgnar som är bra!

Nu sitter jag i skolan på grafen, och nu har jag verkligen fått idétorka, kommer inte på något alls som jag kan göra, så nu sitter jag och inte gör något vettigt.

Efter skolan ska jag hem till mamma & pappa sen blir det träning. Hade hoppats på att springa ner till H&M och kolla om någon gullig sommartopp, får se om jag hinner det imorgon kanske. Måste växla till lite mer euro också, har inte så mycket över sen förra resan!

Ha en bra dag!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0