28 mars

Hej!
Har varit hemma från skolan idag, kände mig inte riktigt pigg och har inte haft världens bästa sömn inatt så jag stannade hemma idag. Gick upp vid nio och tvättade håret men sen ringde jag till skolan och då kröp jag ner i soffan med kuddar och täcke. Var vaken någon timme sen somnade jag om igen och sov nästan 4 och en halv timme, så nu är jag utvilad minsann. Ska strax åka över på sista innebandyträningen, (får se om jag är med eller inte) Ska iaf ha lite avslutning idag.
Jag vill verkligen inte att det ska vara slut nu... Känns ju som det just har börjat (: Hade tänkt att jag ska försöka träna lite själv iaf, promenera eller springa några gånger i veckan, Charlie får nog göra mig sällskap annars blir det nog inte av :)
Ha en bra kväll allihopa.
Imorgon blir det skolan+körskolan+ jobb
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0