25 mars

Hejjhej.
Kunde verkligen inte stiga upp ur sängen imorse, så blev så att jag tog nästa buss. Vilket reulterade till att jag blev ännu mer försenad. När vi var på Ölandsbron började motorn koka så där stod vi mitt på bron i ca 20-30 min. Blev verkligen kallt, och alla tanterna blev sura. Men det var väl roligt ;) Kom iaf en annan buss sen som vi fick hoppa över till, så kom in vid kl 9 ungefär.

Har verkligen varit en lugn dag, hade ljud 1 timme sen skulle vi på en föreläsning eller information om UF och nu har vi graf. Eftersom vår lärare är i London har vi fått en uppgift som vi ska göra för att få närvaro, så ska lämna in den nu och sen kan jag åka hem :) Ska hem till mamma och pappa ikväll.
Och i helgen har jag inget alls planerat, när hade jag en sån helg sist??? Såå sköönt.

Igår var det Öm-final också. Blev tyvärr förlust med 2-6 men vi kom ju tvåa iaf :) och vi är nöjda med det också, vi slängde ju inte medaljerna iaf :p haha.
Så nu har vi spelat vår sist innebandymatch på väldigt länge, jätte tråkigt verkligen. Men jag fick avsluta det bra med två mål i ÖM-finalen (: jag är nöjd.

Ha en bra dag allihopa!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0