22 mars

HejHej.
Jaha där sörsvann denna kvällen... Charlie och jag satt i soffan och åt tacos när jag kom hem från utvecklingssamtalet vid ca 6. Sen blev vi så trötta båda två och somnade, och vaknade nu vid nio... Kvällen bara försvann. :)
Annars idag har det varit en lugn dag, hade körlektion vid 9.00 och fick också veta imorse att jag tydligen hade körlektion igår vid 16.00, kul att jag hade koll på det!
Var ju somsagt en lång helg nu, var ledig o frddags ocj likaså igår, var så otroligt skönt. Har faktiskt inte gjort speciellt mycket, tagit det lugnt och umgåts med mina  nära och kära.
I fredags: blev det en galen kväll hos Klinth med ett härligt gäng folk.
Lördag: Match tidigt och sen festligheter även denna kväll. Blev inne i stan med ett gäng härliga tjejer och sen fortsatte vi hos Beckas grabbgäng.
Söndag: Kollade på fotboll och åkte sedan över till mamma och pappa och sov där eftersom Charlie var i Malmö.
Måndag: Var hos mamma och pappa hela dagen och var bara allmänt trött efter en fullspäckad helg, och på kvällen var det träning, en rolig sådan också :)
Nehe nu ska jag vänta på BB och sen hoppas jag att jag ska kunna sova efter det, håller tummarna för att jag inte ska ligga vaken halva natten!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0