2 Mars

Hallåhallå!
Efter skolan åkte jag ut till City Gross och mötte upp mamma och pappa. Passade på att handla lite mat också, Charlie måste ju överleva nästa vecka då jag är iväg. (: Har stått nu en stund ikväll och lagat lite köttfärssås och även gjort en liten matlåda till imorgon.
Har kollat lite i frysen så det finns mat, och han kommer överleva ;)
Har också börjat packa lite smått i resväskan nu. Känns som den inte kommer bli lika full denna gången, har packat ner lite klänningar, kjolar, shorts och 6st bikinis (: Undra hur många av dem jag kommer använda (: Ska bli så skönt att få ta på sig sommarkläderna igen, har faktiskt saknat värmen nu dessa 6 veckor jag varit hemma!
Åh nu vill jag bara iväg. Känns tråkigt att behöva lämna Charlie här hemma i en hel vecka. Men det kommer nog bli att vi sms:ar ganska mycket, jag kommer inte kunna hålla mig (:
Nu sitter jag och väntar på Big Brother och sen kommer Charlie hem!
Ha det bra.
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0