2 mars 2011

Godmorgon!
Sitter på webbdesignen och gör inget alls. Ovanligt? Är ganska skönt med sådana här lektioner också, men jag skulle hellre legat kvar i min varma stora säng.
Igårkväll skulle jag plugga till dagens prov hela kvällen var det tänkt, men jag hade varken lust eller ork så jag läste igenom det en gång, sen var jag trött på det... Kommer verkligen gå bra idag alltså, + att B-klassen sa att det var bland de svåraste provet dem hade haft, bra matilda (y)
Hur som helst så vill jag bara åka iväg nu.. Nu som först börjar jag längta lite faktiskt, dock har jag inte börjat packa väskan än, hoppas inget ligger kvar i tvättkorgen sen förra resan (a) haha nej de tror jag inte men får ta en titt senare idag!

Ikväll händer det inte så mycket, bara ta det lugnt och kanske skriva lite mer på kostprojektet som måste lämnas in innan vi åker. Känns som det är endel som måste göras nu innan, synd att jag är så jävla lat bara och skjuter upp allt till sista stund.
Hade tänkt att jag skulle ha allt klart på fredag så jag bara kan njuta och ta det lugnt fredag kväll och lördag förmiddag innan vi åker! (: Ser så skönt ut att det endast står"Spanien med familjen" i min kallender nästa vecka. Annars står det oftast något på varje dag..
Ha en bra dag allihopa!
/Matilda




Spanien för två år sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0