18 mars

Hej.
Är somsagt ledig idag också, och jag började med att ta sovmorgon på min lediga dag till halv tolv. Skönt att få sova ut, dock är jag riktigt trött och slö nu.. Har just dammsugat hela lägenheten och lagt in lite tvätt i maskinen. Vad resten av dagen har att erbjuda är inte ännu planerat, kanske ta en promenad ute i den kalla kylan. Tror jag skiljer mig lite från alla andra, för jag har verkligen inget emot att det ligger snö på marken idag. hellre de än att det är grått och kallt utan snö :)
Igårkväll efter träningen åkte vi över ett gäng till vår vän Robin och kollade på film och bara slappade. Var hemma runt 1 inatt.
Och ikväll blir det troligtvis lite festligheter med ett gäng, men det blir ganska lugnt eftersom det är match imorgon.
Ha en bra fredag allihopa :)
/Matilda

Kommentarer
Postat av: ji

2011-03-18 @ 16:26:31
Postat av: jill

TAGGA MATCH NU DÅ TILDA! :DD



sv. mackan var mega god men jag tycker fortfarande att din reaktion är bäst :D

2011-03-18 @ 16:27:21
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0