17 mars - Jiihaaaaa

Hej!
Vet ni vad det bästa är? Jo att vår ljudlärare inte är här varken idag eller imorgon ;) + att vår graf imorogn är inställd, fick ist en hemuppgift tills på tisdag. Så imorogn kommer inte jag åka in till skolan, vilket betyder lååånghelg, fredag lördag söndag måndag=LEDIGT :D finns ingen mer än jag som behöver det så mycket just nu (y)
Idag efter multimedian ska jag möta upp min lillebror, Millan & Teddan som är på leos lekland och leker av sig lite. Ska äta något smarrigt med dom. Och ikväll är det äntligen dags för träning igen, ska bli skönt.
Och på lördag har vi vår sista seriematch mot Fliseryd. Sen är det bara ÖM-finalen kvar som ska spelas sen är denna innebandysäsong slut.. :/ Då får jag ta tag i mig själv och träna något annat. *Lycka till*

Ikväll ska jag också fixa med min praktikplats som kommer bli uppe i huvudstaden, Stockholm. Kommer bli spännande :)
Ha en bra dag allihopa!
/Matilda




Kommentarer
Postat av: pea

Vet att du vill komma och träna fotboll resten av sommaren!

2011-03-18 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0