1 mars

Hejsan!
Hunnit med ganska mycket idag känns det som :) eller efter skolan då. Tog bussen över till Färjestaden och då stod morfar och väntade på oss så vi åkte med han över hem till mamma & pappa, sedan hjälptes vi åt att göra världens bästa soppa som vi gör ungefär en gång om året med morfar, tror vi har ätit den sen vi var små :) mums.
Och nu har jag varit snäll att lägga in låtar på Jonis nya Mp3 till resan ;) blev dock mkt engelska låtar och ingen av dem fyra han helst ville ha :/ hur tusan laddar man ner låtar??
På idrotten idag hade jag och Josephine ett hårt Rugbypass, var ganska glad att jag stod vid sidan om idag, min kondition är nere på noll :) men började dock sakna rugbyn lite faktiskt (a) Men lektionen gick iaf bra och vi fick "utan tvekan ett MVG"  true story, high five (y)
Nu ikväll ska jag plugga på provet vi har imorgon.... kommer bli knivigt.
Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0