28 februari 2011

Hej.
Har äntligen tagit tag i all veckans pluggande, är verkligen mycket nu... Men idag har jag börjat iaf. Blir några kvällar med massa plugg denna veckan nu. Fick hoppa över träningen idag för att jag ska hinna. Är ju iväg nästa vecka så vill gärna ha det gjort då. Dock så får jag inte engelskan förens på fredag... Schysst lärare som ger det sista dagen. Har man något alternativ på att göra det när man inte har semester? NEJ, jag kommer ju knappast sitta på fredags kvällen och plugga och jag tänker inte ta med mig några engelskaböcker och papper på min semester, det kan hon ju fetglömma ;)
Får se hur det blir med den saken heltenkelt:)
Nu sitter jag iaf själv hemma här igen, Charlie är iväg på träning som han är de flesta kvällarna i veckan. Kul.
Imorgon ska jag och Josephine ha idrottslektionen,
och det blir inget mindre än Rugby. Imorgon ska klassen få jobba ;)
Nehe nu ska jag kolla på Spårlöst.
Ha det bra
/Matilda
Hoppas att jag gjorde min fina vän Jill lite extra glad idag. Köpte en påse med lösgodis efter skolan med hennes favoritgodis! :*




Kommentarer
Postat av: jill

tilda, det var toppen :D mycket bra choklad var det juuuu :d <3

2011-02-28 @ 23:10:29
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0