25 april

Hej allihopa.
Har inte så mycket tid till att blogga nu för tiden.
Men livet flyter på och jag börjar jobba lite mer nu, ska bli skönt att tjänsa ihop lite pengar nu.
Annars så är ju vädret underbart och jag försöker vara ute så mycket som det bara går. Är jag inte ute så har jag iaf fönstret öppet så det kommer in lite härlig vårluft i lägenheten :)
Mycket mer har jag inte att skriva, svärmor och svärfar kommer snart och hämtar mig så ska vi åka in och kolla när Charlie spelar fotbollsmatch. Underbart väder ;)
Ikväll ska jag och Charlie inviga våran grill.
Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin headerbild! :)

2011-04-27 @ 14:23:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0