2 april

Igår åkte min fina älskling till Mullsjö för att fira Nova´s 1-årsdag (: Skulle så gärna åkt med men åker till Stockholm tidigt imorgonbitti :( Så nu sitter jag här hemma själv och har ont i halsen och har blivit lite förkyld. Men jag är inte bitter, går runt och städar i hela lägenheten. Snart är nog tvätten klar så ska först vika ihop det som hänger och hänga upp det nya. Har också packat (det mesta) damsugat tvättat golv och snart hade jag tänkt börja med disken. Ska försöka få lite ordning tills mitt hjärta kommer hem. Hoppas det är lika fint när jag kommer hem nästa lördag (a)hah nej skojar bara.
Hur som helst så saknar jag honom redan, sov ensam här inatt för första gången, kändes så ensamt!!!
Nehe ikväll blir det födelsedagskalas för min kusin Tom som fyllde 18 bast i torsdags :)
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0