14 april

Hej allihopa!
Har varit sjuk nu i några dagar så har inte gjort så mycfket annat än att ligga nergosad i soffan med täcket. Hade också turen att Charlie var sjuk en dag med mig :)
Nu är jag iaf i skolan igen och har suttit här sen halv nio imorse och inte gjort så speciellt mycket. Ingen har ju koll på oss nu så vi lägger upp dagarna precis hur vi vill. Efter jag hade ätit gick jag och jill och solade några minuter, blev dock inte speciellt många eftersom dem hade nya rör. Men vi ska ta en solning imorgon också :)
är ju nämligen galan på lördag ;)
Ikväll händer det inte speciellt mycket, ut på en promenix kanske, känner att halsen inte är riktigt bra än så det är inte värt att springa än. Men sen jag började med mitt nya liv så har jag faktiskt varit ute och rört på mig varje dag ;) har jag inte sprungit så har jag promenerat :)
Ha en bra kväll allihopa!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en fin helg :)

2011-04-22 @ 18:03:16
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Glad påsk :)!

2011-04-23 @ 11:01:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0